Рубрика: Ճամփորդություն

Արատես եռօրյա ճամբար

Բարև ձեզ Հոկտեմբերի 25-ից մինչև 27-ը մենք գնացել էինք եռօրյա ճամբար դեպի Արատես: Մենք հավաքվեցինք Սուրբ Երրորդություն եկեղեցում բոլորը հավաքվեցին և մենք շարժվեցինք դեպի Սմբատաբերդ:Մենք բարձրացանք 2,5 ժամ իսկ իչանք 1,5 ժամ: Հետո արդեն մենք շարժվեցինք Եղեգիս գյուղ: Այնտեղ մենք հանգստացանք և գնացինք ընթրիք անելու: Հետո 2 ժամ մենք տարբեր խաղեր էին խաղում և արդեն ժամը 22:00 մենք պարկեցինք քնելու: 2 օրը մենք արդնացանք հագնվեցինք և գնացինք մարզանք անելու: Մարզանք նաելուց հետ մենք նախաճաշեցինք բայց մենք սար չբարձրացանք և սաղ օրը մենք խաղեր խաղացին:և արդեն ժամը 19:30 մենք սկսեցինք պարել 8-րդ դասարանցիների հետ:Մենք պարեցինք կես ժամ և հետո ընկեր Սմբատը խարույկ վառեց մենք տաքանում էինք և խոսում էինք իրար հետ: Ժամը 21:00 գնացինք տարբեր սեղանին խաղեր խաղացին և 22:00 քնեցինք:3-րդ օրը մենք արդնացանք հագնվեցինք և աղջիկները գնացին գաթա թխելու:Նա թխվեց մենք կերանք և շարժվեցինք: կանգառ Սելիմի քարավանատուն, կանգառ Հայրավանքում:Նաև ամսի 27 Տիգրանի ծննդյան տարեդարձն էր և երբ մենք հասանք նրա մայրիկը պատրաստել էր կեկսեր և հյութ էր բերել:Այդպես էլ անցավ մեր ճամփորդությունը, շնորհակալություն ընկեր Իվետային, ընկեր Անահիտն և ընկեր Արմինեյին այս հրաշալի ճամփորդության համար:

Автор:

Բարև ձեզ ես Իվետա Ավետիսյան եմ ես աշակերտուհի եմ սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի դպրոցում։

Оставьте комментарий